NICHE PARFUME

Autorizované originální niche parfémy té nejvyšší kvality

0
Váš košík

Neviditelná síla přitažlivosti – spřízněné duše v životě i obchodě

V našich každodenních životech existují zajímavé fenomény, které se nedají empiricky popsat, ale řada z nás je tak nějak cítí – jedním z nich je i vzájemná přitažlivost jednotlivců, souznění, sdílení podobného zaměření, nálad a pocitů. Čím déle podnikáme, tím více se přesvědčujeme o tom, že podobné souznění je důležité nejen v rovině osobního života, ale též v podnikání.

~

Na poli fashion i niche parfumerie přirozeně tíhneme ke značkám a tvůrcům, kteří sdílejí podobný názor na svět a podobné hodnoty. Vzájemné souznění je i jedním z faktorů, které hrají významnou roli při výběru značek, jež vám posléze představujeme v našem obchodě. Při výběru a testování produktů, stejně jako při komunikaci s představiteli dané značky, musíme cítit, že toto je to pravé, že je tam určitá jiskra a všemi smysly vnímáme danou volbu jako správnou cestu. Tímto spojením vznikne hlubší než jen strohý obchodní vztah. Je to, jakoby ve hře byla nějaká neviditelná síla, která nás přirozeně vede spletitými cestami života k lidem, kteří s námi rezonují.

Mimochodem, podobně se potkala před více než 15 lety naše Monika s Tomášem, úplnou náhodou během okamžiku k sobě osud přitáhl dva lidi z opačného konce republiky, aby vzniklo silné a léta trvající osobní přátelství i obchodní partnerství. Stejné hodnoty, stejné myšlenky, stejné pocity i stejné strategie.

Existuje nějaký vnitřní radar člověka? Věříte na osud? Pojďme se nad tímto tématem na chvíli zamyslet.

Ptáte se, proč nyní? Protože aktuálně naplno odráží naše pocity z nedávného objevení nové značky, kterou vám již brzy nabídneme v našem obchodě. Absolutní souznění během několika minut.

Zákon přitažlivosti

Slyšeli jste již o zákonu přitažlivosti? Nepochybně ano. Tento pojem, který je velmi oblíbený v literatuře a obecně umělecké tvorbě, odráží určitou víru – nebo možná filozofii, jež naznačuje, že podobné se přirozeně přitahuje.

Jste-li pozitivně naladěni a máte-li pozitivní přístup k životu, máte tendenci vyhledávat podobně smýšlející lidi či místa s pozitivní energií, a negativisté vám vaši životní energii ubírají. Stejně tak ale naopak existují lidé spíše trudomyslní, negativní, pesimističtí, a ti zase mohou tíhnout k podobně smýšlejícím lidem. Jim naopak příliš pozitivní lidé energii mohou brát a svou pozitivní náladou je otravují. Empirické důkazy neexistují, ale všichni cítíme, že cosi jako zákon přitažlivosti mezi námi je, nepopsatelný a neviditelný.

Sdílené hodnoty

V osobních i pracovních vztazích slouží sdílené hodnoty jako silný magnet. Mohou otevírat pomyslné dveře k lidem, příležitostem i obchodům, neboť jsou mimo jiné pojítkem a tématem k vzájemným hovorům, takové první vykopnutí a startér potenciálních nových vztahů.

Řekněte sami, jestli vám srdce trochu neposkočí radostí, když zjistíte, že člověk proti vám “to má tak nějak podobně”. Sdílené hodnoty totiž vytvářejí pocit sounáležitosti, podporují důvěru a prohlubují vzájemné spojení.

Emocionální souznění a intuice

Emoce jsou důležitým nonverbálním prvkem komunikace. Když se potkáme s někým, kdo zrcadlí naše emoce, často zažijeme okamžitý pocit spojení. Emoce vytváří pouto, které přesahuje slova. Už jste to též někdy zažili, že jste se dali do rozhovoru s někým, ke komu vás to – díky zákonu přitažlivosti (?) – přitáhlo, načež jste zjistili, že jste podobně emočně naladěni? Po pár minutách máte pocit, že jste propojeni, že se znáte léta.

My to tak máme i v businessu. S našimi obchodními partnery nebudujeme vztah jen na bázi objednej/dodej … hledáme takové partnery, se kterými vzájemně souzníme, se kterými sdílíme i podobné emoce a náš obchodní vztah postupně přerůstá až v osobní přátelství.

Synchronicita

Na závěr jsme si nechali trochu komplikovanější, leč zajímavé téma, na které jsme narazili při našem bádání. S pojmem synchronicita pracoval švýcarský psychiatr Carl Gustav Jung. Ve své práci odkazuje na výskyt smysluplných náhod, které nelze vysvětlit konvenčním chápaním vztahů příčin a následků.

Jung zkoumal myšlenku, že události ve vnějším světě se mohou propojit s vašim vnitřním psychologickým stavem nad úroveň pouhopouhé náhody.

Synchronicita zahrnuje události nebo zkušenosti, které se zdají být smysluplně propojeny, i když mezi nimi neexistuje zjevná příčinná souvislost. Tyto náhody mají hluboký osobní význam pro jednotlivce, který je prožívá. Jung věřil, že všichni lidé mezi sebou sdílí nevědomou mysl, tzv. “kolektivní nevědomí”, z něhož synchronicita vzniká. Podporoval teorii, že ve vesmíru existuje hlubší vzájemně propojený řád, který se může projevit prostřednictvím synchronistických zážitků. Věřil, že budeme-li těmto zážitkům věnovat pozornost, povede to k našemu osobnostnímu růstu a sebeobjevování. Zkoumáme tím vlastní vnitřní svět a řešíme potenciálně nevyřešené vnitřní problémy, které si v sobě neseme.

Kdoví, co za tím vším stojí … ať už domnělý zákon přitažlivosti, emocionální souznění či vesmírný řád kolektivního nevědomí. Možná se jen sami utvrzujeme ve vlastní životní cestě tím, že se soustředíme na podobnost s ostatními namísto rozdílností, a tím posilujeme pocity vzájemného propojení.

Nové přátelství i obchodní vztah

My na souznění rozhodně věříme, bez ohledu na to, jak si ho pojmenujeme … přesvědčujeme se o něm totiž pravidelně.

Nedávno se naše cesty prolnuly s Isabellou Garino, CEO rodinné italské kosmetické značky vyrábějící kosmetické produkty té nejvyšší kvality s téměř 100% přírodních složek. Z Isabelly sálala energie na všechny strany, mladá, krásná a pozitivně naladěná osobnost nás přitáhla k vzájemnému hovoru. Již po několika minutách jsme věděli, že toto propojení myslí a srdcí je dalším krokem na naší obchodní cestě.

Sotva jsme se poznali, ale bavit jsme se mohli prakticky o čemkoliv, o businessu, o rodině, o Itálii – jak letití přátelé, co na sebe náhodou po letech narazili. Stejné hodnoty, stejná obchodní strategie s důrazem na kvalitu, stejný smysl pro humor. Absolutní shoda.

S Isabellou jsme se viděli opakovaně. Běžné obchodní jednání začíná a ukončuje podání ruky. Naše vzájemná jednání začínají a končí přátelským objetím. Možná je to tím, že Italové jsou v tomto ohledu obecně srdečnější, horká jižanská krev. Možná tím, že prostě a jednoduše jsme našli další bytost, se kterou souzníme, a produkty, které chceme používat a dál nabízet. Vztah na bázi maximální důvěry a otevřenosti, opírající se o maximální kvalitu. Vše je v perfektní shodě, tak jak má být.

 

Víme, že i velká část vás, našich klientů, s námi jde stejnou cestou, naladěni na podobnou vlnu. Proto víme, že si Isabellu a její produkty Liolà Cosmetics též zamilujete.

Opakovaně mluvíme o tom, že jedním z klientských benefitů u Niche Parfume je, že jsme v kontaktu přímo s parfuméry nebo jejich týmy. Nenakupujeme zboží od prostředníků a velkých distribučních sítí. Osobní kontakt je pro nás nepostradatelný. Zastáváme názor, že pouze tak vám můžeme garantovat kvalitu a originalitu nabízeného zboží. Vše, co vám nabízíme, sami testujeme a používáme. Nikdy vám nebudeme nabízet zboží, které bychom sami nepoužili. I tím je pro nás niche trh specifický, osobnější.

  • Opět skladem

    Liolà Cosmetics Pure – funkční pleťová emulze
    200ml

    1 990 
    Emulze na pomezí mezi mlékem a výživným krémem. Díky této vlastnosti je extrémně univerzální, lze ji použít jako masku (je bohatá na funkční složky) nebo jako emulzi pro masáž obličeje a těla. Může být také použita jako základní produkt, který…
    Přidat do košíku
  • Liolà Cosmetics Clear – micelární voda 3v1
    200ml

    1 990 
    Micelární voda 3v1, která osvěžuje, čistí a účinně a jemně odstraňuje make-up. Je vyvinuta pro tu nejjemnější pokožku, protože nepoškozuje dermo-lipidovou bariéru, respektuje rovnováhu pokožky a poskytuje hydratační, zklidňující a ochranný účinek. Výsledkem je okamžitě svěží, jasná a tónovaná pleť.…
    Přidat do košíku
  • Liolà Cosmetics Golden Hour – relaxační masážní olej
    50ml

    2 990 
    Díky synergii vzácných rostlinných olejů a pomalému výrobnímu procesu je ideální pro všechny typy pleti, i pro tu nejcitlivější. Sojové a sezamové oleje jsou bohaté na základní živiny, jako jsou esenciální mastné kyseliny a vitamíny, zatímco olej z hroznových jader…
    Přidat do košíku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *