niche-logo-cervene

“Dělej to, co miluješ a přetvoř to na něco, co milují jiní.”

To je motto, které mě provází, a které můžete najít na mém facebookovém profilu a webových stránkách. Miluji svou práci. Móda a vůně jsou mou vášní a provází mě celý můj dosavadní život. Vybírám pro vás takové značky, které garantují kvalitu, jsou originální, nadčasové a jedinečné. Hledám značky, které jsou vyráběny tradičními způsoby v zemích Evropy, s láskou k řemeslu a svobodně. To jsou hodnoty, které nadevše ctím již od začátku podnikání.

Nepovažuji se za “prodejce”, jsem obchodník. Být dobrý obchodník je řemeslo, poslání, které není o pouhém krátkodobém vztahu založeném na jednotlivém prodeji. Se svými klienty tvoříme dlouhodobý vztah a vazby, které jsou trvalé. Vztahy založené na vzájemné důvěře a podobných hodnotách. Proto jsme na trhu již 25 let.

 

Nejdůležitější je uvěřit svým snům a obhájit si je před okolím.

Snění není zabíjení času, jak někteří míní. Je to jedna z nejdůležitějších činností v životě, hnací motor. Teprve, až když si něco vysníme, můžeme hledat prostředky, jak své sny uskutečníme. Bez pokory, pracovitosti a odvahy to ovšem nejde. Mé cesty za vysněnými cíli nebyly nikdy jednoduché, vždy byly plné překážek. Věřím, že když něco hodně chceme a dáme tomu opravdu vše, dříve či později se úspěch dostaví.

A tak se zrodila z lásky a velké vášně – nikoliv do horkokrevného Itala, či elegantního francouze, ale do NICHE vůní, které jsem si vozila ze svých cest – nová značka, kterou pro vás buduji. S touto značkou přicházím do přeplněného trhu, v okamžiku krize a za nedůvěry svého okolí, kdy mi trvalo 2 roky přesvědčit majitele NICHE značek, že jsme pro ně ti správní partneři. I přes aktuální nelehkou situaci svému snu nadále věřím. Spolu s oblečením, obuví a doplňky, které vám nabízím v butiku www.modalondon.cz tvoří nyní vůně jednotný celek, jeden velký naplněný sen. Měním styl a pohled svých klientek a přátel nejen na módu, ale nyní také na vůně.

Věřím, že právě vůně vám umožní zasnít se a přenést se v čase a prostoru. Určitě si vzpomenete na okamžiky, kdy vám vůně připomněla například dětství – místo, okamžik, osobu … Vůně NICHE jsou netradiční, jedinečné a především nekomerční. Mým snem je, aby i vás dokázaly na chvíli zpomalit a nechat se unášet okamžikem, vzpomenout si na hluboko zapomenutá místa a situace, případně vás vtáhly do představ vzdálených zemí a míst, která jste sice ještě nenavštívili, ale kam se toužíte vydat.

Sněte si své sny a jděte si za nimi…
S láskou, Monika

Moda London

Historie značky Moda London by Monika nás zavede až do devadesátých let 20.století, tedy do doby, která přinesla svobodu nejen do naší země. Tato svoboda samozřejmě neměla jen politický rozměr, ale výrazně uvolnila také naší mysl a celkovou atmosféru v módním pojetí. Jestliže v dobách socialismu lidé nosili víceméně stejné oblečení v různých kombinacích, léta devadesátá přinesla rozkvět, pestrou škálu modních značek, barev, střihů a stylů, které jsme dříve znali jen ze světa showbyznysu a zahraničních televizních pořadů.

Jestliže se naše země na počátku devadesátých let rozkoukávala z módní šedi, jinak tomu bylo v zemích, které tradičně udávají módní směr a formují trendy pro nadcházející období. Píše se rok 1994 a v Londýně na Victoria Coach Station vystoupila osmnáctiletá holka z Moravy, která právě odmaturovala na tehdy prestižní oděvní škole SPŠT Textilní Brno v oboru, Modní návrhářství/Výtvarnictví oděvů. V Londýně měla nastoupit na studium designu a začít snít svůj sen přímo v kolébce módního průmyslu. Zde dochází hned k několika důležitým událostem spojených s mým světem elegance a krásy. Mimochodem v té době se také v Padově otevírá další z mnoha italských modních škol, jež mne v budoucnu ovlivnila – Scuola Italiana Design. Já v nadcházejícím roce vycítila jedinečnou příležitost správně uchopit uvolněnou situaci na trhu a v roce 1995 zakládám první firmu s názvem Moda London by MONA a začínám v Londýně nejenom žít, ale také z něj dovážet do ČR kolekce v rámci obchodního modelu “just in time” (právě včas) jinak zvaného také “pronto moda”.

Zatímco zavedené módní domy přicházely se svými návrhy a kolekcemi 9 až 12 měsíců před začátkem sezony, Moda London počkala a zkrátila tento časový úsek na 2 až 3 měsíce před sezonou. Tím nabídla opravdu trendy modní kolekce, které zachycovaly nejnovější vývoj na trhu a aktuální požadavky svých zákaznic. Jednou z hlavních předností značky bylo, že přinášela nejnovější trendy za překvapivě přijatelné ceny. Správně zvolený obchodní model a pokračující zájem o modní kolekce mi umožnil další rozvoj a v roce 1996 se otevřela první prodejna v místě odkud jsem pocházela.

Tak se první vlajkovou lodí stala prodejna v Luhačovicích, následně přibyla další města a táké známá luxusní prodejna v Praze, Na Příkopě, kde už bylo výhradně italské zboží. Mimochodem, začátky podnikání jsou fajn právě v tom, že vůbec netušíte, jak nekonečně dlouhá bude cesta od snění k realizaci, kolik krizí budete muset ustát, kolikrát padnout a zase vstát a upřímně, kdyby mi někdo tenkrát řekl co všechno budu muset “přežít”, tak bych raději začala pít, než abych se do podobného dobrodružství pouštěla. Na mé cestě protkané elegancí a krásou jsem se věnovala také stylingu a modelingové agentuře, prošla mnoha školami a vzděláváním v oboru, at už v ČR, či v zahraničí, poznala mnoho báječných spolupracovníků a skvělých osobností. V roce 2016 se mi narodila dcera a všechny své megalomanské aktivity jsem přerušila a přesunula se do místa, ze kterého pocházím. Tím jsem se vrátila opět na svůj pomyslný začátek, do Luhačovic, kde to vlastně všechno začalo. Přesněji už v osmi letech u skříně mé německé babičky. Babička pocházela ze zámožné německé rodiny a móda jí byla vždy vlastní. V době svého mládí měla spoustu krásných kousků oděvů. Po válce odešla s mým dědou na Moravu, přesněji na Valašsko, kde ovšem na módu nebyl nikdy čas, ani pomyšlení. Když se stěhovala z Německa, vzala s sebou nádherné kolorované módní časopisy z třicátých let minulého století, které jsem jako osmiletá spolu se šperkovnicí objevila ve skříni. A proč to píšu? Protože přesně od té doby jsem snila svůj sen o navrhování šatů a moje 25letá obchodní praxe mě přesvědčila, že snění není liché zabíjení času, naopak je to jedna z nejdůležitějších činností. I proto je třeba se mu důkladně věnovat. Teprve, když si něco vysníme, můžeme hledat prostředky, jak své sny zrealizovat. Nejdůležitější je uvěřit svým snům a ustát víru v ně před okolím. Bez pokory, pracovitosti a odvahy to ovšem nejde!

Jsem přesvědčená, že krásný design dělá krásnější život.

Tato grafika je chráněným autorským dílem vytvořeným exkluzivně pro niche-parfemy.cz
Není dovoleno jakékoliv neoprávněné užití a šíření tohoto díla bez souhlasu autorky.
© Petra Dufková 2020

modalondon_logo_anniversary25_black-478x90
apartmany_logo_2020_black

V košíku nejsou aktuálně žádné produkty.