Vůně CIRO jsou nabízeny výhradně na prémiovém trhu mimo masovou prodejní síť, výrobce si zakládá na omezeném počtu prodejních míst pro zajištění exkluzivity a udržení luxusního jména značky. Výrobky této značky jsou dodávané především do exkluzivních parfumérií a designových butiků. Máme radost, že vám tuto značku můžeme nejen představit, ale zároveň nabídnout v naší prodejně na našem eshopu.

Exkluzivně v Niche by Monika pro Českou republiku.

Více o značce Ciro a její tajemné historii si můžete přečíst na konci této stránky.

Niche parfémy Ciro

  • Niche parfém CIRO L’Heure Romantique
    EDP, unisex

    99 3 980 

    Oči se setkají, vymění si pohledy, dva lidé se stanou jedním ve chvílích, které jako by trvaly navždy … L’HEURE ROMANTIQUE zachycuje ty magické okamžiky, kdy se dva milenci setkávají, kdy se čas zastaví a ztrácí se tady a teď, kdy se rodí nové vzpomínky pro dny budoucí.

  • Niche parfém CIRO Maskée
    EDP, unisex

    99 3 980 

    Inspirací původní verze parfému z roku 1923 bylo karnevalové veselí a zapudrovaná tvář klauna. Při znovuzrození MASKÉE mistři parfuméři povznesli na radostně jiskřivou atmosféru krásného jarního dne vyjádřenou mandlově pudrovým popraškem na ovocně květinových a zemitě kořeněných složkách.

  • Niche parfém CIRO Chevalier de la Nuit
    EDP, unisex

    99 3 980 

    Oheň CHEVALIER DE LA NUIT vzplane vůní jadrného hřebíčku, který tvoří charakteristické srdce vůně. Kořeněná kompozice, která ukazuje temperamentní ostrost inspirovanou svěžestí eukalyptu. Jeho práškové fasety jsou zdůrazněny kosatcem, tmavým pačuli a kouřově jemným vetiverem. Plody Hesperidia vnášení dynamickou, citrusovou ozvěnu, zatímco nádherné santalové dřevo přidává balzámové akcenty spolu s lahodnou bourbonovou vanilkou, která parfém lehce oslazuje.

  • Niche parfém CIRO Columbine
    EDP, unisex

    99 3 980 

    Úvodní citrusová svěžest Hesperidských plodů kontrastuje s růžovým pepřem, který vystupuje ve středních tónech obklopen hedvábně pudrovým kosatcem a broskvovými květy vonokvětky, jejíž sametové tóny kůže podtrhuje vanilka, semiš a hebkost pižma.

  • Niche parfém CIRO Le Chypre du Nil
    EDP, dámská

    99 3 980 

    LE CHYPRE DU NIL oslavuje hojnost, oslňující bohatství a barevnou nádheru nilské delty, jejíž bohatost a plodnost se rodí z řeky. Bylinkově citrusový bergamot a zářivý zelený pelyněk tvoří předehru, zdůrazněnou koketním sečuánským pepřem. Srdce tvoří kytice vzácných tureckých růží a sametové kosatce, jemně orámované náznaky sušeného ovoce.

  • Niche parfém CIRO Ptah
    EDP, unisex

    99 3 980 

    PTAH vzdává poctu představivosti, která prostřednictvím mocného slova bourá všechny bariéry – a věnuje se jemným estetikům, kteří se vášnivě oddávají pokušení nezávislého myšlení.

Historie opředená tajemstvím

Ciro není jednou z mnoha nových značek, které se vyrojily na začátku milénia, jak by se mohlo zdát podle strohého názvu a minimalistických flakonů. Naopak, má za sebou mnohem zajímavější historii – a to trochu nejasnou, protože kolují dvě odlišné verze pojící se ke vzniku značky.

Verze 1: Zlatá éra jazzu

Podle jedné verze značka vznikla počátkem 20. let minulého století v Paříži na adrese 20 rue de le Paix jako o něco mladší souputník Caronu, Chanelu nebo Coty. Názvu musel tehdy rozumět každý, Ciro se totiž jmenoval řetězec luxusních restaurací a nočních klubů, kam se celebrity, bohatí a mocní chodili předvádět svými róbami, šperky a parfémy. A také si zvykat na tehdy módní jazz. Právě Paříž byla vedle Londýna, Monte Carla a Biarritzu jedním z hlavních sídel těchto podniků.

Značka Parfums Ciro se prý uchytila velmi dobře, a to i na zámořském trhu, kam ji někdy od roku 1924 dovážela Elizabeth Arden. Pro Ciro to znamenalo značnou výhodu – když se jako mnoho dalších značek musela před blížící se světovou válkou uchýlit do exilu, bez problémů přesídlila právě do USA. Do Paříže se vrátila až v roce 1957 ve snaze navázat na svou někdejší slávu a odvrátit krach. To se bohužel nepovedlo.

Verze 2: Z New Yorku do Paříže

Druhá verze jmenuje jako zakladatele značky potomka německých imigrantů Jacoba Wiedhopfa, zapáleného pro vůně a parfémy. Ten si počátkem 20. let najal obchodní prostory na Fifth Avenue v New Yorku se záměrem dovážet parfémy značky Caron na americký trh, aby se následně o 2 roky později (1923) Jacobova láska k vůním díky jeho vynalézavosti a kreativitě přetavila v první vlastní výtvory. Vůně pro něho produkoval parfémový dům Gabilla ve Francii – dnes již zaniklá značka – a prodával pod značkou Ciro.

Stejně tak jako v první verzi historie značky, měla i v této verzi značka úspěch a expandovala – leč opačným směrem. V roce 1936 se přesídlila do Paříže. V roce 1949 se Jacob Wiedhopf stává spoluzakladatelem a současně prezidentem „The Fragrance Foundation“ – neziskové vzdělávací organizace mezinárodního parfémového průmyslu. Ptah, Chevalier de la Nuit, Le Chypre du Nil a Maskée vstupují na trh a řadí se mezi první niche parfémy na světě.

Fénix vstává z popela

V čem se obě verze příběhu značky Ciro shodují, jsou trable a krach v 60. letech minulého století. Počátkem šedesátých let vyslala značka Ciro na trh dvě poslední vůně a pak výroba zanikla. Ať už to bylo jakkoliv, o půlstoletí později je tu Ciro zpět, tentokrát s hamburskou adresou. Dávná legenda září novou nádherou, spojujíc tradice a modernu, avšak se zachováním historického dědictví. Novodobí mistři parfuméři, inspirováni původními recepturami znovu interpretují vůně značky CIRO, se zachováním jejich původních názvů. Pod jejich rukami dávný věhlas znovu ožívá. Ciro tak pomyslně vstává z popela a vzkříšením dávných receptur v roce 2018 reformuluje a v nové úpravě představuje šest vlastních kompozic legend z dvacátých let.

Art Deco

Parfémy CIRO vždy vynikaly svým působivým designem flakonu. Nový flakon vzdává hold těmto historickým mistrovským dílům: elegantní, štíhlá silueta z pevného skla je vynikající nádobou pro parfémy, efektně kontrastní a orámovaná neprůhlednými černými stranami. Harmonicky zaoblená ramena nesou těžké kovové víko zakončené pokovováním skutečným zlatem. Hra kontrastů: černá a bílá, neprůhledná a transparentní – výrazné designové prvky v kombinaci s výraznou typografií vytvářejí symbiózu stylu Art Deco a jazyka moderního designu.

Když vezmete flakon Ciro poprvé do ruky, budete se cítit jako když držíte malou zlatou cihličku. Krásný jednoduchý tvar, zlatý uzávěr a hmotnost bytelného skleněného obalu vyšší než na první pohled čekáte.

Doba 20. a 30. let minulého století – tedy doba Art Deco (stylu, který se objevil jako kontrast k minimalističtějšímu předchůdci Art Nouveau) – byla plná elegance a nabitá zvláštní energií poznávání. Měla také velmi specifickou vůní. Každá doba má svoji vůni. Moderní verze stylu Art Deco se hodí do každého interiéru i ke každé ženě, která chce být Ženou/Bohyní. Která z nás by se nechtěla cítit jako některá z hrdinek filmu Velký Gatsby. Trochu třpytu a lesku této doby si nyní s námi můžete připomenout i vy. Design i vůně doby Art Deco, které jsou smyslné, elegantní a každá z nich vás zavede na jiné místo. Cestování bylo v té době výsadou těch nejbohatšíh. Přivézt si z každé cesty nějaký suvenýr, kterým si zpříjemníte domov, byla tehdy nutnost.

Vybíráme pro vás z celého trhu niche značek ty nejlepší, méně známé značky, které používáme sami, kterým jsme propadli a kterým věříme, značky s příběhem, značky s historií. Věříme, že si znovuzrozenou legendu CIRO zamilujete stejně tak, jako jsme si tuto značku zamilovali i my.

V košíku nejsou aktuálně žádné produkty.